söndag 10 oktober 2010

Happy

Idag skickade jag maken på en lägenhetsvisning. Jag jobbade och kunde inte följa med :(
Lägenheten ligger bara några meter från barnens skola och det skulle verkligen underlätta för oss att bo i området. Maken och jag har bott i det området innan vi fick barn så vi känner redan till det.
Maken tyckte iaf att lägenheten var bra och skulle gärna bo där.
När jag kom hem så sökte jag för skoj skull ett lånelöfte hos en bank på nätet...
....och vi fick det beviljat!!!
Det trodde jag absolut inte!!!
Nu är det ju inget som säger att vi kommer kunna köpa lägenheten ändå, menmen....


I morgon firar maken och jag 18 år tillsammans. Vi firar aldrig någon typ av årsdag och det tycker jag är väldigt tråkigt. Nu är jag ju väldigt van, men blir besviken ändå när maken inte anstränger sig. Jag har försökt flera gånger att hitta på romantiska saker, men eftersom han inte uppskattar det så har jag tröttnat!!
Visserligen jobbar vi båda två i morgon och kommer knappt träffas, han går upp 4.00 och jag jobbar till 22.00. Bra liv vi har!!

Inga kommentarer: