lördag 31 mars 2012

Tiden

Fattar inte att tiden går så himla fort!!
Veckorna bara springer i väg och det känns inte som jag får något gjort.
Men det är väl bara att bita ihop och glida med liksom...

Nu har jag fyllt år...
Jag har ju inget emot att fylla år, men när första siffran ändras så känns det lite jobbigare ;-)
Men jag överlevde i alla fall :-)
Min syster och jag fick en gemensam födelsedagspresent, vi ska åka till Danmark i maj :-D
Jag har aldrig varit där så det känns riktigt kul och spännande. Hoppas verkligen att det blir bra väder!!

Sen blir det bröllop i juni.
Makens fd arbetspartner är det som gifter sig. Om någon har sett tv-serien "Tunnelbanan" som går på femman, så är det precis där som maken och den blivande bruden jobbade ihop förut.
Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig på bröllopet!! Tur att det är lång tid kvar! Skulle gärna vilja gå ner lite i vikt innan dess oxå...

Men nu är det dax att sova för jag börjar jobba 6.00 i morgon....

Inga kommentarer: