söndag 8 juli 2012

Perfekta huset.

Vi har hittat ett perfekt hus för oss!!
Åtta rum och kök  och tre toaletter för under 2 miljoner!!
Med pendelavstånd till våra nuvarande jobb. Minstingens bästa kompis bor i området och ska precis byta till skolan som ligger mitt i området. Villaområdet ligger lantligt och det är en underbar luft där!!
Det är visning på söndag :-)
Vi har inte sökt om lånelöfte ännu, ekonomin är på gång att ändras så vill helst vänta tills det är fixat innan vi ansöker...
Att huset är toppen för oss såg jag direkt när jag såg ritningen. Men när t o m maken planerar var vi ska ha ett bebisrum (nej jag är inte gravid), då är det perfekt ;-)

Så nu håller jag tummarna hårt för att vi ska få besked om framtiden väldigt snart så vi kan ansöka om lånelöfte :-)

1 kommentar:

Ingrid sa...

Låter härligt! Håller tummarna för er. :)