onsdag 8 augusti 2012

Nyheter

Här händer det inte så mycket...

Början på mina planer startar nästa vecka. Två distanskurser i matematik B och i medicin ska jag gå. Matte för att det behövs för att gå vidare med mina planer och Medicin för att det är intressant.

Barnen börjar i skolan om 1½ vecka, 2:an och 5:an :-)
Rasmus har slutat på fritids redan så han ska bli "nyckelbarn"...

Maken har fått en ny tjänst, men det är hemligt ännu.... så schhhh ;-)

Vi fortsätter leta hus, men har inte sökt något lånelöfte än.
Nu har vi blivit lite oeniga ang områden... Jag vill till ett ställe och resten av familjen vill till ett annat ställe... Så  vi får väl se om det blir någon flytt någon gång ;-)

Var hos gyn idag. Tyckte det var på tiden eftersom det var ca 12 år sedan sist ;-)
Allt såg bra ut och det verkar som om min PCO har försvunnit eller iaf blivit väldigt bra.
Hon tyckte att det bara var att köra på med bebisförsöken :-)





Inga kommentarer: