fredag 1 februari 2013

Nystart

Här händer allt snabbt just nu :-)
Kom in på Nacka Ryggcentrums Rehabiliteringsprogram och har redan kört igång. Min kalender har nog aldrig varit så fullbokad som nu :-)
Nästa vecka börjar träningar och kurser.
Jag tror den här rehabiliteringen kommer bli toppen för mig! Jag går på magkänslan, det brukar bli bra då.

Sjukskriven på heltid i tre månader för att helt kunna koncentrera mig på rehab. Saknar redan att jobba!!


Jag läser flera bloggar som handlar om familjer med många barn, och jag blir så imponerad av alla mammor som skriver :-)
Har alltid velat ha många barn! Men för mig skulle det nog räcka med 6 st ;-)
Ibland läser jag även kommentarerna i bloggarna och fattar inte att folk har så mycket att gnälla på! Om de irriterar sig på en bloggare, varför fortsätter de att läsa??
Fast det är klart, efter att ha jobbat i butik i 24 år så borde jag ju inte bli överraskad över hur folk tänker (eller INTE tänker) ;-)
JAG är iaf imponerad av familjerna!! Och många gånger avundsjuk för att min dröm inte slog in tidigare...



Inga kommentarer: