torsdag 24 juni 2010

Riktig önskedröm!!!

För många år sedan när jag brukade åka till mitt första jobb (1989) så brukade jag sitta och dagdrömma på bussen till och från jobbet. Det var ett ställe på vägen som alltid fick mig att drömma lite extra, en tomt med ett bra läge :) Varje gång jag åkte förbi där drömde jag om att jag ville bygga ett hus och bo där. Jag har bara väntat att någon ska se läget på tomten och bygga MITT drömhus där.... Men inget har hänt!?!
Nu satt jag och tittade på Hemnet och vad ser jag?????
MIN TOMT ÄR TILL SALU!!!!!
Fatta!!! Efter 21 ÅR ska tomten äntligen säljas!!!
Ännu en lustig sak är att tomten ligger i grannkommunen och jag kollar bara på Hemnet på bostäder i min kommun....

Livet är bra lustigt ibland :)

För att klargöra så är jag inte alls intresserad av tomten längre....

Inga kommentarer: