lördag 3 juli 2010

Ååååhhhhh!!!

Det är tillbaka igen!!!
Bebissuget såklart :(
Eller det har ju aldrig försvunnit... Men realisten i mig hade lyckats dämpa suget lite.... Men nu är det riktigt starkt igen :(
Vill inte!!
Vågar inte säga något till maken, för han har redan bestämt sig! Men han har inte gjort något åt det visserligen.... Och så kör vi utan skydd nu för tiden oxå....

Har suttit och försökt hitta ett hotell halvvägs till Ullared :) Tänkte försöka smyga in ett besök på GeKås på semestern nämligen :)
Har inte hittat ett enda hotell som har ett tillräckligt stort rum för hela vår familj :(
Men nu fick jag en ny idé som måste kollas upp :D

Byebye

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Kikar förbi från Mirkas blogg. Känner igen ditt nick. Har du varit på Fl eller Aff?
Lite nyfiken på hur gamla dina barn är.
Du verkar ha en härlig stor familj! :)

önskedrömmar sa...

Hej.
Jag har varit på Aff några år nu :) Har haft samma nick hela tiden.

Min yngsta är 6 år och mina trillingar fyller 9 år i september.

Ingrid sa...

Ah, så det var du! :D Jag kommer ihåg dig men du kanske inte kommer ihåg mig. Mina äldsta twins är ca halvåret yngre än dina trillingar.

Vad roligt att hitta till din blogg!