onsdag 11 augusti 2010

Låååångsamt

Mina projekt går låååååångsamt framåt.

Vi har verkligen stora problem med hur vi ska förvara barnens kläder!!! Någon som har förslag på bästa sätt att förvara skolbarnens kläder?? Det ska vara lätt att se vad som finns och lätt för barnen att lägga/hänga in rena kläder själva...
Igår möblerade jag om en garderob till pojkarnas kläder. Skulle börja med en garderob till flickorna... Men då kommer nästa problem.... Var ska jag ha mina kläder???

I morgon ska både maken och jag röja lite mer på övervåningen, då kanske det blir något gjort...

Nästa vecka börjar utredningen på Theres, äntligen!!
På onsdag ska Rasmus inskolas i nya skolan, de andra får börja direkt.

Men nu ska jag försöka vända tillbaka dynget....

1 kommentar:

Carol sa...

hm, så svårt med klädförvaring! Men har man i skåp eller garderob så är ju lådor/plastbackar bra för strumpor och underkläder, lätt för dem att lägga i och ta ur! Sen har jag märkt upp var byxor, tröjor, tjocktröjor osv ska vara.. Lycka till! ;-)