torsdag 2 september 2010

Flytta

Jag vill verkligen flytta!!!!
Jag har verkligen bott klart här nu! Det känns nästan som att jag börjar vantrivas här :( Inte bara i själva bostaden utan även i området :(
Det är absolut inget fel på grannarna, men vi har inget gemensamt längre verkar det som :( Det känns trist, men sånt är livet...
Nio år har vi bott här!! De första nio åren som maken och jag var tillsammans bodde vi på sex olika ställen...
Maken har iaf äntligen styrt in i mina tankebanor :) Så nu ska vi försöka ägna all ledig tid till att färdigställa alla våra projekt här i huset. Sen ska vi försöka hitta en hyresrätt i närheten av barnens skola och sälja radhuset :D
Happy happy!!

Supertidigt på lördag morgon ska jag äntligen få åka till Ullared :) Har inte så supermycket pengar men några par byxor åt barnen ska det nog bli iaf....

Life is goooooooood.....

Inga kommentarer: