lördag 11 september 2010

Inget

Jobbar i helgen...
Är så otroligt trött på att jobba de tider jag gör :-(

Min chef (som ska sluta) frågade mig igår om vad jag tyckte om allt det nya som ska hända på jobbet....
Jag svarade:
-Jag har absolut ingen aning om vad jag tycker!! Det beror helt enkelt på vad jag kommer ha för roll i det hela....
Chefen tyckte att jag skulle prata med personalchefen så fort som möjligt och berätta vad jag tycker och vad jag vill. De håller ju på att planera kommande scheman nu...
Så nästa vecka ska jag försöka haffa henne, men först måste jag prata med en kollega om det hela :)

Just nu är det mycket i mitt liv som handlar om jobb, det är inte så konstigt eftersom det sker många förändringar i både makens och mitt arbetsliv just nu. Jag hoppas verkligen att det är till det bättre för oss båda!!

Annars så tänker jag mycket på bostäder för tillfället. Ibland är jag väldigt sugen på att bli särbo!! ;-)
Måste iaf göra en lista på allt som måste fixas innan vi ens kan tänka på att sälja...
...listan kommer bli låååååååååååååååååång!!!!
Ska försöka lägga ut listan här någon gång :-) Tror inte att någon ens orkar läsa den ;-)

Men nu är det middagsdax....