fredag 10 juni 2011

Snart semester....

....men inte riktigt ännu :)
Längtar väldigt mycket iaf!!

De ringde i tisdags från det jobbet som jag tyckte var mest intressant :D
Så redan samma dag åkte jag på intervju. Det kändes bra, men det är så himla svårt att veta vad de tycker.
Jag gjorde mitt bästa, så nu får jag vänta ett par veckor på svar....
Det skulle vara så himla kul att få jobbet, men samtidigt otroligt läskigt!! Helt annorlunda mot vad jag har nu!! Men det är ju det jag vill... Resvägen är ju inte allt för rolig däremot :( Det tar nästan en timme, men då kan jag ju ha lite tid att läsa ;)
Skulle jag få jobbet så skulle jag sakna många från Maxi, men skulle ju få träffa dem då och då när jag handlar :)

Vi skulle ha åkt till Ikea i morgon och köpt köket, men vi kan inte riva ut det vi har förräns vattnet är avstängt i hela huset... Men det finns massor att göra ändå.... Måla, tapetsera, lägga golv, bygga väggar och kasta sopor.

Inga kommentarer: