måndag 6 juni 2011

Sommar

Ja nu har sommaren verkligen kommit!!
Skönt, för då är snart semestern här :)
Hade tänkt att jag bara skulle ta ut tre veckor i sommar för att kunna ta ut lite när barnen är lediga från skolan. Typ höstlov och sportlov. Men så blev jag gravid och kom fram till att jag ändå skulle vara ledig då så jag behövde inte ändra semestern. Men så blev det som det blev och mina planer krossades :(
Men det ska bli otroligt skönt med fyra veckor på raken i år igen iallafall :)

Jag skickade in ett par ansökningar på jobb i onsdags. I fredags när jag jobbade hade jag två missade samtal på telefonen varav det ena var från det jobbet jag är mest intresserad av :)
Det andra numret var hemligt :(
Nu hoppas jag såklart att de ringer upp mig i morgon igen!!! Jag är väldigt nyfiken på vad de har att säga :)

I morgon ska jag försöka fota lite i lägenheten och lägga upp lite "före" och "under tiden" bilder.
Pojkarnas rum är det som kommer bli klart först, om man inte räknar vardagsrummet som redan är 95% klart ;)
Får se hur mycket jag hinner och orkar göra i morgon när jag är ledig...

1 kommentar:

Ingrid sa...

Inne och läser.
Hoppas alla dina önskedrömmar blir sanna med tiden.
<3