torsdag 8 september 2011

Ny upptäckt....

Vid en ålder på 39½ har jag precis gjort en ny upptäckt :)
Push-up-behå!!!

Varför har jag inte testat någon tidigare????

Jag har altid varit anti mot vadderade behåar, varför göra det redan stora brösten ännu större liksom?? Har alltid hatat mina bröst och alla behåar jag har köpt har varit svindyra!! 400 spänn för en tråkig behå!! Men eftersom jag har varit tvungen att använda behå sedan jag var 12-13 år så får man ju helt enkelt bita i det sura äpplet och köpa svindyra grejer som är gjorda för gamla tanter :(

Men de senaste åren har det kommit fler och fler behåar i finare färger och mönster för oss storbystade :) Fortfarande dyra om man ska hitta någon i bra kvalitet, men det känns inte lika trist längre.

Jag har hittat några med bygel som passar och som man kan ha en hel dag utan att få skvasår lite här och där. Men nästan alltid gått tillbaka till någon trist sak som trycker in tuttarna och håller dem på plats.
Men så för någon vecka sedan skulle jag beställa lite underkläder till döttrarna och hittade en push-up i min storlek för 129:-. Tänkte att jag måste ju iaf testa en någon gång här i livet ;)
Fick hem den igår och NUUUUUU förstår jag poängen med dem även om man har stor byst!!! Känner mig ju nästan sexig ;) 
Däremot gjorde jag en annan upptäckt....
....mina bröst är olika stora :(
Jaja, men jag är nöjd ändå :)


Inga kommentarer: