fredag 30 september 2011

Höst

Det har verkligen blivit höst nu!!
Men samtidigt har det blivit lite varmare.... Skumt!!
Men snart kommer snön och kylan igen :(

Just nu är jag nere i en svacka :(
Inte så djupt nere som jag har varit många gånger, men däremot vet jag inte om jag är på väg längre ner eller om jag är på väg upp. En ganska frustrerande känsla måste jag säga!

Just nu är det väl mest den efterlängtade graviditeten som drar ner mig, för varje månad blir jag lika besviken :( Eller egentligen blir besvikelsen värre varje månad.
Sen är det ekonomin som vanligt :( Det känns som att man inte gör något annat än att jobba och sen har man aldrig några pengar iaf :(
Så kommer stressymtomen tillbaka, starkare och starkare :(  Jag vet inte varför och då blir jag ännu mer stressad. Massa måsten som byggs upp för varje dag som går gör ju inte saken lättare heller :(

Måste sluta stressa upp mig och tänka positivt!!

Inga kommentarer: