söndag 11 december 2011

Snart jul...

Det blev inget Ullared :(
Sonen började spy i skolan på tisdagen och då kändes det inte som någon bra idé att åka till Ullared OM vi skulle bli magsjuka. Nu blev det inga fler spyor och sonen åt middag som vanligt redan samma dag, så vi gissar på att han blev åksjuk av någon anledning.

Däremot har jag fått magproblem den här helgen :( Ingen magsjuka för jag mår inte illa eller ens är i närheten av att spy. Men däremot behövde jag ha en toa i närheten av mig fredag kväll och lördag ;)
Jag gick till jobbet i lördags men kände att det inte var så bra idé, kände mig yr och matt och hade ingen matlust. Kom hem från jobbet och sov i tre timmar, så frisk var jag inte. Mår bättre idag, men har fortfarande inte direkt någon matlust, äter ändå som vanligt! Inte ens choklad är gott!!!

Fick en tidig julklapp/40-årspresent av maken idag :) Jag visste redan vad det var :)
Visa galleriet
Så nu sitter jag och leker lite med min nya leksak :)

Inga kommentarer: