söndag 18 december 2011

Snart slut....

...på 2011...
Ett år som inte alls blev som jag hade tänkt mig, men nu i slutet känns ganska bra ändå...
Vi började ju året med att flytta från radhuset, något som vi inte ångrar, men hela familjen saknar verkligen området och gemenskapen, men mest av allt närheten till marken. Vi flyttade dit när trillingarna precis hade placerat sig i min mage :) Så att barnen saknar radhuset är inte direkt konstigt.
Jag blev sjukskriven pga stress och mådde riktigt dåligt. Att det inte kändes så himla bra i den nya bostaden gjorde det ju inte bättre direkt.
Blev gravid i februari :)
Köpte en ny lägenhet med mycket renoveringsbehov. Funderade på hur jag skulle kunna renovera när jag var så extremt trött pga graviditeten...
...men det problemet löste ju kroppen själv :(
Fick missfall i april :(
Gömde sorgen i arbete och renovering.
I juli flyttade vi in i den nästan färdigrenoverade lägenheten, trivs mycket bättre här jämfört med hyresrätten!! Men saknar marken!!
Fick byta avdelning på jobbet och fick ett mycket bättre schema :) Trivs så mycket bättre och har fått mer ansvar :)

Hur 2012 kommer att bli har jag inte så mycket tankar om just nu, tar en dag i taget ;)


Inga kommentarer: