onsdag 12 september 2012

Läkarbesök

Idag var jag äntligen till läkaren.
Han skickade en remiss i Huddinge för att kolla om jag har karpaltunnelsyndrom. Sen kollade han min rygg lite snabbt och vi kunde konstatera att ischiasnerven bråkar i båda benen :-(  Ska äta lite piller och om jag inte är bättre om ett par månader kanske det blir en ny magnetröntgen. Det kändes iaf som att han tog mig mer på allvar än min förra läkare :-)
Det jobbigaste är bara att eftersom jag försöker bli gravid så ska jag helst inte äta dessa piller :-( Men får väl skjuta på försöken ett tag, det verkar ju ändå inte funka :-(

Möbelförsäljningen gick bra, fick bort allt jag behövde och vi har köpt två begagnade loftsängar :-)
Däremot har vi velat hit och dit hur vi ska möblera och var vi ska placera barnen. E och A har fått egna rum. Det största rummet ska vi dela av med en våningsäng som vi kommer att "klä in" på något sätt. Svårt att förklara, kanske det blir bilder någon gång....
Maken och jag ska sova i vardagsrummet.... Sängen tar upp halva rummet och är lika hög som ryggstödet på soffan, det ser lite kul ut :-)
Vi får se hur det blir...

Jag har anmält intresse på en hyresrätt som är 16kvm större än vi bor nu :-)

Inga kommentarer: