torsdag 6 september 2012

Ommöblering pågår.

Nu har vi insett att vi tyvärr måste bo kvar i den här lägenheten ett tag :-(
Maken har precis börjat en ny tjänst som innebär att han får högre lön, men oxå är provanställd i sex månader...
Så nu måste vi ju göra det bästa av situationen och försöka få till boendet till det bättre :-)
Idag har jag lagt ut några annonser på Blocket för att sälja bort lite möbler. En våningssäng är borta nu och några grejer försvinner nog i morgon hoppas jag :-)
Sen ska vi försöka få tag på nya sängar oxå, begagnade om det går...

Fick ryggskott i söndags. Det högg till i ryggen precis när jag steg in på jobbet. Tänkte att det skulle bli bättre när jag började röra på mig som vanligt, men det blev bara sämre. När jag hade slutat jobba kom maken och vi skulle handla, jag kunde inte gå normalt utan var tvungen att hänga på kundvagnen för att komma någonstans över huvud taget :-(
Har varit hemma hela veckan nu och ska till läkaren på onsdag först. Men ska iaf försöka jobba måndag tisdag. Det känns mycket bättre nu även om det är värre än vanligt ;-)

Barnen är förkylda, allihopa mer eller mindre... Och jag har en känsla av att det snart är min tur :-(


Inga kommentarer: