tisdag 30 april 2013

16+0

Brukar ibland kolla på ett tv-program som handlar om kvinnor som har fått barn utan att ens veta om att de är gravida. Har alltid undrat hur de kan missa en sån sak...
Men just nu kan jag verkligen förstå dem!
Går in i vecka 17 idag och har ingen som helst bebismage, är bara fet som vanligt :-( Känner mig inte speciellt gravid heller, förutom lite foglossning vid svanskotan.

Började jobba igår.
Kändes bättre än vad jag trodde att det skulle göra. Var tvungen att sätta mig och vila ryggen några gånger, men jag klarade av jobbet iaf :-)
Idag jobbar jag till 22, inte kul på valborgsmässoafton :-(

Ledig i morgon och resten av familjen oxå :-)   Då ska vi packa, packa och packa. Tvätta och städa ska vi oxå hinna med...

På lördag går flyttlasset!!!!!!!

Inga kommentarer: