fredag 5 april 2013

Lite lättad

Jag har en levande bebis i min mage :-)
Känner mig väldigt lättad för tillfället.

Moderkaksprovet gick bra att ta, nu är det bara att vänta på svaret som dröjer en vecka. Men jag känner mig faktiskt ganska lugn inför det :-)

Däremot upptäcktes det att jag har en myom på livmodern, läkaren sa att den var ganska liten ca 3cm i diameter. Men eftersom bebisen bara är 5.5 cm från huvud till rumpa så tycker jag att myomet så gigantiskt ut. Tyvärr gjorde jag ju misstaget att googla om myom på vägen hem.... Så nu är jag lite orolig för det istället :-P

Idag blev jag barnledig :-) Skulle verkligen behöva städa, tvätta och möblera om lite.... Men exakt de sakerna blev jag beordrad att INTE göra av läkaren. Men i morgon kan jag göra lite av det iaf :-)


Inga kommentarer: