fredag 21 augusti 2009

Pyssel och plock

Japp, pyssel och plock är det man behöver göra i barnens rum...
Alla har fått varsin säng nu, T´s säng är inte riktigt klar för vi måste köpa en träskiva och några reglar till den. Men de andra är klara :) Bäst gillar jag E´s säng, för den har massor av förvaring! Men den är lika hög som R´s säng som kallas låg loftsäng och har skydd på sidorna, vilket det inte är på E´s säng....
A fick en vanlig loftsäng med skrivbord under och han är överlycklig :)
R fick en koja under sin säng :)
T kommer att ha tre lådor under sin säng.

Nu ska vi bara bygga en vägg mellan T och A. Längtar verkligen tills dess för det är massor av tjafs hela tiden mellan dem :(

I morgon och på söndag ska jag jobba. Det var en vecka sedan jag jobbade sist och nu längtar jag faktiskt dit :) Jag trivs nog ganska bra där :)

På måndag börjar äntligen barnen i skolan :)

Inga kommentarer: