lördag 8 augusti 2009

Snart...

...börjar jag i skolan :)
Men först ska jag jobba idag. Känns konstigt att jag inte ska jobba så mycket som de senaste veckorna, men samtidigt skönt för då kanske jag kommer ikapp med hemmet. Blir så stressad när jag inte hinner göra något här hemma. Maken fixar ju lite när han är ledig men jag vill ju att allt ska göras på Mitt sätt såklart :) Det han gör duger tillfälligt...

Nu har barnen fått egna rum :)
A och T har ett rum med en ingång och garderober som tillfälligt delar av rummet till två. Men E och R har helt egna rum.
Nu har vi fullt sjå att fixa möbler till alla rum och var de ska stå. Garderoberna som delar av rummet ska ju bort när vi har tid att bygga en riktig vägg, så då kommer problemet om var de ska stå?? Vi behöver ju all förvaring vi kan få... även om vi rensar bort massor så måste man ju ha t ex julsaker och vinterkläder till 6 personer någonstans....

Nu måste jag hoppa in i duschen innan jag ska åka till jobbet :)

Inga kommentarer: