fredag 15 april 2011

Oj oj oj...

Vi har köpt en ny lägenhet :) Eller den är alltså gammal.... Men ny för oss ;) Vi skrev kontrakt igår och får nycklarna om två veckor!! Fort går det :) Nästa vecka börjar jag jobba full tid igen... Kanske inte den bästa veckan med tanke på att det är påsk och en av de värsta veckorna på året när man jobbar i en av Sveriges största Stormarknader.... Jag jobbar 6 av 7 dagar!!! Veckan efter blir lite lugnare på jobbfronten men jag har bokade möten VARJE dag den veckan. Har även lyckats boka in maken på tre utvecklingssamtal i skolan... Måndagen är ju röd dag.... Tisdagen ska jag göra ett viktigt prov på Huddinge Sjukhus.... Onsdagen ska jag till min kurator... Torsdagen ska jag på läkarbesök på Vårdcentralen... Fredagen ska vi till banken och slutföra lägenhetsköpet.... Jag som verkligen inte ska stressa!!

Inga kommentarer: