söndag 24 april 2011

Sorgen

Sorgen har kommit ikapp mig nu :-(

Vill gråta, men inte när barnen är med.
De blev väldigt ledsna när vi berättade om det förlorade barnet så jag vill inte utsätta dem för mina tårar.

Jag har iaf bestämt mig för att jag vill försöka igen!!


Just nu är det väldigt skönt att jag har renoveringen på lägenheten att tänka på!! Vet inte riktigt hur jag ska få tiden att gå nästa vecka?!?! Jag är sjukskriven och barnen ska gå i skolan. Vi får nycklarna på fredag och det är ju en evighet tills dess ;-)

Ska till kuratorn på onsdag, nu har jag ju lite mer att prata om...
...just nu känner jag mig iaf inte stressad längre och det känns ju väldigt bra :-)

Har beslutsångest ang köket i nya lägenheten... Vita eller svarta luckor?? Ljust eller mörkt golv?? Kakel eller mosaik??
Fast det är ju väldigt roliga problem man har :-)

Ska försöka börja måla taken redan på lördag iaf, om maken har tid att köra dit färg på fredag efter jobbet vill säga :-)

Åh, jag längtar tills nästa helg :-D

Inga kommentarer: