torsdag 14 juli 2011

Snaaaart

På lördag går flytten till nya lägenheten :)
Vi kommer bara ha vatten i badrummet de första dagarna och maken och jag får sova i soffan några nätter. Men vad gör det om hundra år ;)

Barnens rum är iaf helt klara för det har verkligen varit prio ETT. Vårt sovrum är knappt påbörjat men det måste agera arbetsrum när resten av lägenheten blir helt klart.
Väggskåpen i köket är inte uppsatta ännu och kakel har vi ingen aning om vad vi vill ha ännu. Men det känns ändå som en droppe i havet efter allt vi redan har gjort. Känner mig så otroligt nöjd :)
Faan vad vi har varit duktiga. Och ett riktigt stort tack till mina föräldrar som har ställt upp på alla sätt och vis!! 70 och 75 år gamla (unga) och de har målat och slipat och spacklat som sjutton :) Älskar er massor!!

Så i morgon ska maken fortsätta sockla vardagsrum och kök. Koppla lite el. Jag ska städa bort allt byggdamm och skruva ihop väggskåpen. Sen ska jag hem och packa och tömma alla möbler som ska flyttas på lördag. Vi ska sälja ganska många möbler oxå så de ska jag försöka lägga ut på blocket.

Jag ska på dagskryssning på lördag och föreslog på skämt till maken att han kunde passa på att flytta lite möbler då. Han tyckte det var en väldigt bra idé :D

Inga kommentarer: