onsdag 27 juli 2011

Äntligen

Nu har vi äntligen flyttat in.
På fredag ska vi försöka lämna nycklarna till gamla lägenheten, men den är inte tömd och städad helt ännu... Men senast måndag morgon ska nycklarna in iaf.

Nya lägenheten är inte helt klar ännu...
- Socklar saknas i vardagsrum.
- Nytt golv och socklar saknas i vårt sovrum.
- Kakel saknas i köket och därför har inte heller fläkten satts upp.

Just nu koncentrerar vi oss på att tömma gamla lägenheten så vi inte behöver tänka på den något mer. Jag har ju börjat jobba efter semestern oxå och maken börjar jobba på måndag, så det får ta den tid det tar med det som är kvar att renovera.


Det är en jobbig period just nu. Tänker mycket på graviditeten och hur stor min mage kanske hade varit och om det skulle ha varit en flicka eller pojke.
Det är väldigt många som är gravida just nu och går med magen i vädret, så det är svårt att inte plåga sig märker jag. Men jag försöker att vara positiv och just nu känns det bra :)
Första försöket efter missfallet misslyckades, men jag ger inte upp än!! :)

Inga kommentarer: