måndag 10 oktober 2011

Nyfikna barn

Skulle verkligen vilja blogga oftare, men pga mina nyfikna döttrar som alltid ska sitta och hänga på min arm gör så att jag skjuter upp skrivandet hela tiden. Det finns både fördelar och nackdelar att barnen blir större ;)

Just nu är jag inne i en riktig "dröm-period". Det jag vill väldigt gärna just nu är att flytta till hus. Ett stort hus med stor tomt som ligger ganska lantligt!! Helst i Dalarna!! En dröm jag har haft i mååååååånga år :)  Maken vill det oxå....

På tal om maken, så firar vi 19 år tillsammans i morgon!! Snart har vi varit tillsammans halva livet!! Coolt :)
Och vi är fortfarande som nykära sa han, här om dagen :)  Gullegubben.

40-årskrisen har jag fortfarande kvar....
Ja, bebislängtan alltså ;)
....Men ingen bebis har det blivit ännu :(




2 kommentarer:

Ingrid sa...

Inne o läser. :)

Familjen R sa...

Dalarna är bäst ingen protest ;).Slank in här genom Fias blogg.