tisdag 31 januari 2012

Hur gick det till???

På fredag fyller minstingen 8 år!!
Hur gick det till??
Jag kommer ju fortfarande ihåg hur jag satt vid datorn och surfade när värkarna började sätta fart :-)
Han kommer få pengar av oss, så kan han köpa vad han vill när vi åker till Ullared.
Kanske det blir en bio på lördag oxå. Jag jobbar hela helgen :-( så vi får se hur vi gör.

Annars då??
Här händer inte mycket...
Tiden går för fort som vanligt....
Vi gör inget vettigt känns det som, men ändå går tiden så fort så det känns som att man inte hinner göra något... Hur går det till egentligen??

Jag försöker att tänka på annat än bebistillverkning just nu, men det är inte lätt :-(

Vi ska börja äta efter LCHF-metoden tänkte vi...
...det tar upp lite tid iaf ;-)
Maken och jag ska på bröllop i sommar så vi behöver gå ner lite i vikt tills dess :-)



Inga kommentarer: