fredag 23 oktober 2009

Fredagsmys

Nu sitter vi nästan hela familjen och har fredagsmys :)
Döttrarna bestämde sig för att sova hos mormor och morfar....
Så jag och maken sitter i varsit hörn i soffan med varsin laptop i knät...
A och R sitter på golvet och tittar på Idol och äter chips, de får inte sitta och äta i soffan :)
Snart ska pojkarna krypa ner i sina sängar och maken och jag ska mysa vidare med hemmagjord skagenröra och rostat bröd...

Fick nytt schema idag och det visar sig att jag jobbar på julafton :( Det positiva med det är att om jag jobbar kvar nästa år så är jag ledig på julafton :)

Det händer mycket på jobbet just nu...
Folk slutar eller byter tjänst, i slutändan hoppas jag att det finns en plats åt mig :)
Jag har ju en plan... ;)
Visserligen sa chefen att det var bra att jag sökte tjänsten jag inte tänkte söka... -Vi får väl se, svarade jag då. Han bara skrattade...

Inga kommentarer: