lördag 24 oktober 2009

Lördag

Dagen började med att jag vaknade av att en mobil ringde......Trodde att det var tv:n, men det visade sig vara makens telefon och att han oxå vaknade av signalen. Han borde ha varit på jobbet en halvtimme tidigare... Hoppas han får en bra dag trots försovningen.

Men jag gick iaf upp efter att han hade gått. 6.30 är ju en ganska bra sovmorgon när man har gått upp runt fem flera dagar den här veckan :)
Nu sitter jag i soffan med pojkarna som tittar på tecknat, snart ska vi äta frukost och sen ska jag fixa tvätt och städa. Är väldigt sugen på att rensa ut massor av saker men vi får väl se om tiden räcker till till sånt idag.
Klockan tre ska jag vara på ljusparty/kärringkväll :) Ska bli superkul :)
Ska nog kosta på mig några nya ljus även fast jag har kvar sedan förra gången. Behöver lite höstdofter.

Den här månaden var det riktigt kul att få lön :) Tror inte att jag har fått så hög lön någon gång, och då jobbade jag inte heltid i september ens :) Najs!!! Att maken har jobbat ganska mycket övertid gjorde ju hans lön riktigt bra oxå. Ibland känns livet väldigt bra :)

Känns konstigt att bara ha halva barnaskaran hemma...

Inga kommentarer: