torsdag 29 oktober 2009

Torsdag???

Det känns som om det är lördag!!
Bara för att jag är ensam hemma med alla barnen hela dagen förmodligen...

Har ingen större lust att göra någon nytta idag :(
Men jag och barnen har iaf rensat ut lite bland deras leksaker. Skulle vilja kasta allt!! Men det kan man ju inte när man blir motarbetad av fyra starka viljor :)
Men två soppåsar bidde det iaf....
Man får ta lite i taget så kanske det blir som jag vill till slut ;)

Jag vill flytta!!!!
Till ett större hus, gärna med en källare :)
Men det finns ingen källare i de husen som ligger i de områdena som jag vill bo i. Så jag får väl vara utan källare....huvudsaken att huset är större än 100kvm!!!!!

Jag vill göra något!!
Är så rastlös!!!
Men samtidigt för lat :)
Skum kombo....men typiskt mig :)

1 kommentar:

LINDA sa...

Du vet att det har öppnats en leksaksförmedling bakom bussgaraget (vid gamla CRT, djur affären). De heter "Som en saga" och där kan du lämna in leksaker mm till försäljning (bättre än att kasta!)
Gå in på www.somensaga.com

Kram Linda