tisdag 13 oktober 2009

Snööööö

Usch för att vintern kommer så snabbt :(
Idag snöade det för första gången den här vintern... Väldigt skönt att den försvann innan den hade landat typ :)

Idag tyckte maken att vi skulle fira våra 17 år tillsammans.... Vi var båda lediga. Jag har fortfarande inte sett något firande...
Vi åkte till Ikea där vi åt lunch och sen köpte vi nya tallrikar. På vägen hem stannade vi på Willys och handlade lite. Sen åkte vi och hämtade barnen. Nu är vi hemma och maken ligger i soffan och sover!!!
Visserligen brukar vi inte fira något så jag är lite oerfaren ;) Men SÅÅÅÅ firar man inte ett förhållande. Just nu är jag bara sååååååå trött på honom så jag orkar inte prata med honom.

Jag får väl trycka i mig några koffeintabletter och sätta lite fart med städning, tvätten och matlagning istället...

Inga kommentarer: