tisdag 16 mars 2010

Familjen Annorlunda

Vad ska jag titta på nu??
Mitt favoritprogram är slut :(
Det har varit sååå kul att få ansikten på Carola och Mirka, som jag redan har beundrat i flera år :) Har "känt" dem i flera år via "Allt För Föräldrar", så den här säsongen har varit extra rolig :D
Åh vad jag kommer sakna dessa härliga familjer. All denna kärlek!! Detta tålamod!! Snyft!!!!
Det är tur att jag följer deras bloggar :D

Men efter att ha sett programmen har jag blivit HELT säker!!!!!!
Jag vill börja om :)
Jag vill verkligen ha en femma!!
Nu tycker många (släktingar) att jag är helt galen, jag vet!!
Men i 30 år har jag sagt att jag vill ha många barn.... MINST fyra ;)
Så nu till den stora frågan....
....hur ska jag övertala maken???


Idag var vi på banken och skrev på de sista pappererna för bankbytet :) Känns sååååååå bra att äntligen ha tagit tag i ekonomin ordentligt. Drygt 3000:- mindre varje månad på lånen :) NAJS!!!

Inga kommentarer: