måndag 8 mars 2010

Måndag

Ny vecka...
.....nya utmaningar :)

Solen skiner in genom skitiga fönster ;) Men ändå känns det härligt :)
Närmare 3 plusgrader och klockan är inte ens tolv, verkar ju riktigt lovande.
Den här vintern har ju verkligen känts evighetslång! Snart 3 månader med MASSOR av snö hela tiden!!
Nej usch, nu är jag så otroligt trött på snön så jag får nästan ångest av tanken på att jag måste gå ut :(

Har fortfarande ont i benet :(
Hoppades på att vila och massage skulle hjälpa och det gjorde det tillfälligt. Inga smärtstillande hjälper heller :(

Har försökt övertala maken hela helgen att vi ska försöka få ett till barn :) Men min taktik är tydligen inte så bra för han ger sig inte :)
Jaja, en till innan jag fyller 40 har jag sagt att jag verkligen skulle vilja ha..... Då har jag ett tag kvar att övertala honom ;)

Inga kommentarer: