fredag 7 maj 2010

Länge sedan...

Tiden går fort när man har roligt ;)
Det var ju ett tag sedan jag skrev...
Det har väl inte hänt så mycket på sista tiden eller så har inte tiden räckt till helt enkelt.

Igår var min farmors begravning. Den var otroligt jobbig!! Jag började nog gråta så fort jag såg kistan :(
Jag har varit på en hel del begravningar i mitt liv men inte för någon som jag har älskat lika mycket som min farmor. Saknar henne!

I måndags var jag på Medarbetarsamtal med min chef. Det gick bra. Jag tror att han är väldigt nöjd med mig :)

Igår var maken på utvecklingsamtal i skolan. Theres har haft ganska jobbigt i skolan och risken att hon skulle få gå om var ganska stor vid förra samtalet. Men nu har hon helt plötsligt kommit ikapp så hon har nått sina mål som hon ska. Läraren tyckte att hon hade blivit som en annan människa de senaste 2-3 månaderna, hon hängde med väldigt bra och verkade förstå mycket bättre. Maken vände sig till Theres och sa: "Det kanske är dina tabletter som har gjort att du hänger med bättre". Läraren frågade vad det var för tabletter och när maken sa vad de hette så blev läraren helt lyrisk. Frågade om och om igen om det verkligen var sant att hon åt dem. Läraren hade varit på föreläsning om tabletterna och hört att de skulle vara så bra, även läst massor om dem :)
Theres började med tabletterna för ca 3 månader sedan och säger själv att hon förstår bättre. Hon läser väldigt mycket bättre oxå!! Det känns så kul att de funkar :D
Nu ska vi börja ge Anton samma tabletter oxå!! Kanske Rasmus oxå...

I helgen är det jobb som gäller. Jag har varit ledig i 4 dagar nu så det känns lite konstigt...

Inga kommentarer: