tisdag 11 maj 2010

Latmasken!

Japp, det är jag som är latmasken :)
Har ingen lust att göra någonting alls!!!
Heeeelt underbart väder ute, så egentligen borde jag ha lust med ALLT!! Men benet värker och det tar bort mycket av lusten tyvärr :(

Jag har telefonfobi!!
Jag har bättrat mig väldigt mycket och på jobbet har jag inga problem med att ringa upp leverantörer och sånt. Men hemma är jag VÄLDIGT bra på att glömma bort att jag ska ringa :(
Idag skulle jag egentligen ha ringt olika sjukgymnaster, men kom på det för en stund sedan så nu har jag missat telefontiden ganska rejält :(
Nej, jag gillar verkligen att vissa företag kan man maila till direkt ist :) Oftast ringer ju de upp isf...
Ringde t ex vårat försäkringsbolag igår, först var det ingen som svarade och sen var det upptaget. Då mailade jag dem och efter ett par timmar ringde de upp mig. Me like!!! :D

Nu ska jag nog ta mig ett par alvedon och en koffeintablett så jag får något gjort innan barnen ska hämtas. Har lovat dem att köpa glass på vägen hem från skolan om det inte spöregnade... Och eftersom det är ett helt underbart sommarväder ute idag så får jag väl hålla vad jag lovat :D

På fredag och lördag blir jag gräsänka!! Maken ska på kryssning.
Barnen och jag är lediga hela fredagen och övriga resten av helgen och ska bara njuta :)

Inga kommentarer: