torsdag 20 maj 2010

Sjuk

Jobbade i måndags. Började hosta lite framåt kvällen och det kändes ungefär som jag hade sandpapper i halsen. När jag kom hem på kvällen så kunde jag knappt andas :( Tog en klunk av Ellinors Ventolin och det blev genast bättre :)
På tisdagen var jag ledig och tog det ganska lugnt, men mådde halvbra iaf.
På onsdagen jobbade jag 7-16 och trodde inte att jag skulle orka jobba hela dagen, men så länge jag var nere i kylan gick det bra. Men på vägen hem kände jag att av min pollenallergi riktigt ordentligt!! Jag var helt slut när jag kom hem! Satte mig i soffan och fick feberfrossa, vågade inte lämna soffan på hela kvällen :( Barnen fick fixa middagen själv t o m.
I morse vaknade jag med 39 graders feber. Tog ett par Alvedon så febern sjönk en hel del. På eftermiddagen steg den snabbt igen :(
Har legat i soffan i stort sett hela dagen...
Kommer att vara hemma från jobbet i morgon oxå, men måste iväg med Rasmus till hans nya skola på förmiddagen. Får se hur jag känner mig efter det, blir ju helt slut bara jag går upp för trappen här hemma :(
Undrar om jag kommer kunna jobba i helgen??

Inga kommentarer: