fredag 16 juli 2010

Inredningsplaner

Fick Jotex-katalogen idag.
Innan jag började titta i den så sa jag till maken att jag skulle verkligen vilja göra något inredningsmässigt i vårat sovrum. Jag har haft massor av tankar och idéer förut, men allt har runnit ut i sanden. Men nu fanns inga idéer alls :(
Men så började jag bläddra i katalogen och helt plötsligt fick jag en väldigt rolig idé som kan bli riktigt bra :D
Men jag tänker ju inte avslöja något nu såklart ;)

Har äntligen hittat ett motiv som jag vill ha som tatuering och har kommit på den perfekta platsen för just det motivet :) Nu ska jag bara hitta en bra tatuerare som kan "märka mig" ;)
Tror redan nu att jag vill göra fler tatueringar och då ska det vara med barnens namn...

Nu har jag 6 arbetspass kvar innan min semester börjar :) Åh vad jag längtar!!!!!!!
Första veckan har jag massor att måla, naaaajs :)
Andra veckan ska vi resa lite, ännu mera naaaaaajs!
Tredje veckan börjar maken jobba och jag ska nog börja med mitt hemliga projekt i sovrummet då. Maken vet inte vad jag har för planer men jag har redan beställt några grejer dit så det gäller att gömma dem :)
Fjärde veckan börjar Rasmus på inskolning i nya skolan....
Åh sen börjar allvaret igen :S

Makens semester började i måndags och har håller på för fullt med vårat stora sommarprojekt. Det är inte så lätt att renovera i denna värme som envisas med att stanna kvar, men det går iaf framåt :)
Tyvärr tog jag ingen "före" bild :(

Inga kommentarer: