lördag 24 juli 2010

Rensning

Ett projekt som jag har bestämt mig för att utföra under min ledighet är att rensa massor av lådor. T ex så har vi en liten byrålåda med borstar och hårsnoddar och dylikt, nu har det hamnat leksaker och snören och tomma plastförpackningar där och det är väldigt störande. Sen har vi några minibyråer (Moppe fr Ikea) som är till för småsaker men som har flera tomma lådor!!

Men iaf så tänkte jag rensa minst en sak om dagen...

Vi har köpt ny bil :)
En Chevrolet Trans Sport, 7-sitsig. Våran gamla började kännas lite väl stor och både jag och maken hade en stark känsla av att den skulle börja kosta massor av pengar :( Alla hjulen behövde bytas ut, alltså inte bara däcken utan HELA hjulen. Många tusenlappar skulle det ha kostat iaf...

1 kommentar:

Ingrid sa...

Oj, vad ambitiöst att rensa ur! Hjälp, vad man kan behöva göra sånt ibland! :)