fredag 30 juli 2010

Uppdatering

Hur går mina projekt????

Hmmm, med rensningen går det väl inget vidare :-P
Jag har iaf rensat och sorterat i "hårlådan", så nu ligger borstar och hårsnoddar lite prydligare i lådan :-)

Har även rensat lite papper oxå, vi måste bli MYCKET bättre på att sätta in viktiga papper i pärmar!!!

Barnens rum är snart färdigmålade :-) Pojkarnas rum ska få sista strykningen idag. Anledningen att det har tagit tid är att allt blir så mycket jobbigare när det står en stor våningssäng i varje rum :-( Plus att på övervåningen är det så VARMT!!! Igår var jag helt sjöblöt när jag var uppe och målade, och ändå spöregnade det ute...

Sen ska det läggas nytt golv i båda rummen innan jag kan försöka få in fler möbler än sängarna. Maken jobbar på PrideFestivalen på kvällarna den här veckan så han är inte så upplagd att åka och köpa golv den lilla stunden han är hemma och vaken :-(
Sen är det ju bra om vi åker på semester först så att vi vet att pengarna räcker ;-)

Nej, nu börjar barnens kompisar droppa in...
....bäst att dra på sig målarbyxorna och göra lite nytta ;-)

Inga kommentarer: