lördag 6 augusti 2011

Ledig lördag

I måndags lämnade vi äntligen nycklarna till gamla lägenheten. Det är så otroligt skönt att slippa den :)
Nu ska man bara komma på hur och var man ska förvara alla grejer. Vi har ju fortfarande inget badrumsskåp, ingen hatthylla eller krokar.... Det är svårt att komma på var alla köksgrejer ska vara oxå. Men vi har inte bråttom, det får ta den tid det tar helt enkelt. Ett mål är väl isf att det mesta ska vara klart när trillingarna fyller 10 i september ;)

Idag har jag haft tvättstugan för andra gången på drygt 10 år!! Jag längtar verkligen tills vi kan köpa egen tvättmaskin och torktumlare igen!!
Jag vill kunna tvätta i min egen takt. Det är även liiiite jobbigt att springa upp och ner tre våningar med all tvätt...

Har huvudvärk och känner mig låg idag :( Precis när jag verkligen behöver känna mig positiv!! Så jag försöker att vända om mina tankar, men det är inte det lättaste direkt... Men jag ger inte upp!! ;)

Nu börjar tröttheten komma, bäst att vila lite innan det är dax att fixa lunch till klanen....

Inga kommentarer: