lördag 6 augusti 2011

Ensam hemma

...eller inte direkt ensam, för barnen är ju hemma ;)
Maken jobbar på PrideFestivalen.

Jag funderar på om jag ska äta kräftor eller inte...
...orkar jag sitta och kladda med sånt nu??
Näää, tror de får vänta tills i morgon :) Då blir Ellinor glad när hon får smaka ;)

Tittar just nu på ett tv-program om skönhetsoperationer. Jag kommer på fler och fler grejer jag skulle vilja åtgärda på mig :) Det kanske är tur att man inte är rik ;)

En granne har fest eller nåt sånt hör jag!! Det känns som om hela lägenheten vibrerar av basen!! Hatar grannar som har hög musik!!!!
Jag tror inte att jag borde bo i lägenhet egentligen, för jag mår verkligen dåligt av störande grannar :( Men från barndomen!! Vi hade en granne ovanför oss när jag var liten, de festade en del och en fest urartade totalt. Den festen är riktigt inpräntad i min själ!! Jag mår fortfarande dåligt när jag tänker på det eller blir påmind av det hemska minnet.
Men men, nu bor vi i lägenhet så det är väl bara att vänja sig ;)
Nästa flytt ska iaf vara till hus!!!

Nu hoppas jag på att Projekt B ska fungera den här månaden!!

Inga kommentarer: