måndag 29 augusti 2011

Starka känslor

Att det finns flera olika typer av känslor är ju ingen nyhet direkt ;)
Men jag har ganska nyligen märkt att man kan känna en otroligt stark kärlek för en person som man inte har känt så länge.... Som man inte är kär i alltså...
Jag har en kollega som jag träffade första gången när jag skulle gå min första utbildning på jobbet. Jag var väldigt ny och kände INGEN! Han började prata med mig och sedan dess har han varit min stöttepelare :) Ja, jag är nog hans stöttepelare oxå.
I januari i år började han plugga och tog tjänstledigt från jobbet :( Vi har knappt träffats sedan dess och jag saknar honom massor!!
Vi brukar peppa varandra när vi har våra svackor och vi tänker väldigt lika :) Jag måste nog säga att jag faktiskt älskar honom, men jag är absolut inte kär i honom.
Nu när jag börjar jobba på ett annat schema så kommer vi inte ens jobba samma helger längre :(
Det känns som om jag har förlorat min bästa vän på något sätt :( För nu är chansen att vi ska träffas ännu mindre...
Åh, vad jag saknar honom!!!!



Inga kommentarer: