fredag 28 oktober 2011

Deppig

Känner mig lite deppig just nu. 
Jag brukar gilla hösten, men inte nu. 
Har fått tillbaka massor av symtomen som jag hade förut, pga stress. Jag är trött och seg. Vill bara strunta i allt och krypa ner i sängen igen. 
Känner mig så instängd i lägenheten!! 
Vi har kommit fram till att vi inte är "lägenhetsmänniskor". Vi har t o m  kommit fram till att vi hellre vill bo i radhus igen, fast fristående villa är drömmen. 

Men just nu tror jag att julen och ekonomin är största boven i dramat!! 
Jag skulle ju ha varit mammaledig den här julen!! Och nu kommer jag jobba massor istället :(
Vi får inte plats med någon gran i lägenheten!!
Vi vet inte vart eller med vilka vi ska fira jul :(
Vi har inga pengar till julklappar...
Vi har inga pengar till alla vinterkläder som behövs....

Jag vill flytta upp till Dalarna!!!
Jag saknar Dalarna....



2 kommentarer:

Carola m 9 sa...

Stooor kram!!

Linda sa...

Bamse-kram från oss!