onsdag 19 oktober 2011

Vårdbidrag

Sitter och försöker hitta tips på vad man ska skriva i en ansökan för vårdbidrag...
Jag har börjat så många gånger...
Men finns det något mer nedbrytande??
Att sida upp och sida ner beskriva varenda detalj som är jobbig och svår med ditt barn. Det slutar alltid med att jag sitter och gråter :(
Sen att det barnet jag ska beskriva är hemma med mig gör ju inte saken lättare idag direkt...
Men jag har skjutit på detta i över ett år nu och för att Theres ska kunna få ut pengar på försäkringen så måste vi först bli beviljade Vårdbidrag...
Men nu är jag psykiskt mycket starkare än sist jag försökte skriva ansökan så den här gången ska det gå bättre!!


1 kommentar:

Carol sa...

Det är bara att skriva på så det blir klart. Försöka att inte känna efter just då utan vara saklig och koncentrera sig på fakta.
Lycka till1!
Kram