lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag....

Har precis tittat på Melodifestivalen...
...kom fram till att jag har sålt mina Excel-böcker till David Stenmark :)
Kul grej liksom :)

Idag har vi haft lite mer kalas för R. Det kom inte så många men det var mysigt och avslappnat :) En trevlig eftermiddag helt enkelt. Tack ni som kom...

I morgon är det dags för ljusparty :) Då verkar det bli desto fler som kommer, kul :)
Önskar jag hade pengar så jag kunde köpa massor. Har fått en katalog och det är mycket som är intressant, men dyrt :( Men nåt ska det bli iaf!

Mina barn börjar bli stora!!
E sover hos en kompis för första gången i natt, det känns stort!! Saknar henne!

1 kommentar:

Livet i kvadrat.. sa...

Ledsen att jag inte kom, var tvungen att hitta present till Rasmus...å det var inte så lätt...
trodde att han skulle vara hemma i morgon...idag hade jag inte hunnit..
annars hade jag kunnat vara med de snorigas skara...
puss syns i morgon