fredag 20 februari 2009

Tänker

Har en period just nu där jag tänker väldigt mycket...
...men inte så mycket blir gjort :(
Så nu har jag bestämt mig för att jag ska skriva massor av listor i helgen, så jag kommer ihåg allt jag vill och måste göra.

Uppdaterar bloggen för sällan tycker jag att jag gör oxå :(
Tänker flera gånger varje dag på vad jag ska skriva men blir upptagen med annat och glömmer...

Funderar oxå på om jag ska kontakta en läkare pga mina humörsvängningar och mina perioder med deppighet, som just nu bara blir värre och värre :( Privatlivet förstörs mer och mer när jag mår som jag gör, tycker redan att jag är en dålig mamma och fru och vill inte bli värre.

Jag vill flytta!!
Jag känner att vi har bott klart här nu! men det tycker inte maken :( Men jag brukar få längtan efter förnyelse av något slag när jag har mina svackor, men de brukar försvinna efter ett tag. Det är förmodligen därför jag alltid vill göra om här hemma ;)
Men i helgen ska jag skriva en lista på saker som måste färdigställas innan vi kan sälja vårat hus!! Inga mer nya renoveringar i detta hus!! bara fortsätta på de som jag påbörjat :)

I morgonbitti har jag teoriprov i Löneadministration, hoppas det går bättre än förra. Förra provet var uträkningar i löner, något som jag trodde skulle gå jättebra, men som inte gick bra alls för att jag var klantig :( Blä för mig!! Jag som verkligen skulle vilja jobba med löner oxå...

Men nu måste jag verkligen sova!!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer säkert gå jättebra! Vi håller tummarna för dig Nova och jag <3

Fröken ia sa...

Man ska inte fly från saker och ting, det vet du så att färdigställa allt är en bra början. Och varför vill du flytta. Jag vill att du ska stanna alltid ju!!!

Lycka till med provet- Jag hejjar på dig.