måndag 1 juni 2009

Apatisk

Nu är jag djupt nere på botten igen :(
Deppigheten har slagit till HÅRT!!
Blir apatisk och extremt lättirriterad. Orkar inte göra någonting. Klarar inte av att vara social en längre stund, vill bara krypa in i mig själv liksom.
Har inte kännt så här på nästan ett år så jag har kommit på vad det beror på. Mitt nuvarande yrke... eller egentligen kunderna. Trodde att det skulle fungera med ett sommarjobb bara, men som det känns nu kommer det verkligen inte att fungera. Hoppas att det blir bättre...

Vi har börjat bygga altan :) Vi har plannerat det i väldigt många år och nu har vi äntligen tagit tag i det :)
Känns bra, önskar bara att jag kunde glädjas helt och hållet åt det.

4 kommentarer:

Fröken ia sa...

Det blir så fint och jobbet kommer att gå så bra. Varje dag kan du tänka att snart kommer jag hem så kan jag sätta mig på nya altanen.

Tror nog att det är mest jobbigt när karln din är ledig och du jobbar.

Tänk på alla riksdaler du drar in med. För de pengarna kan du köpa lite mysiga saker till altanen.

önskedrömmar sa...

Jag tycker faktiskt att det är jobbigast att jobba när D oxå jobbar. Det är skönt att inte behöva bry sig om att hämta och lämna barnen när han är ledig.

Livet i kvadrat.. sa...

Lilla älskade syster..se det som en tillfällig prövning..du är ju trots allt ekonomiassistent nu och kan med All säkerhet få ett sånt jobb inom kort..så det där är bara för att få in lite sommar pengar..
strunta i alla bängbulor..
hjobbar du varje dag nu?
puss

Sandra sa...

Jag tror - som (nästan) expert på ämnet...att du bör prata med nån!! Så det så!! <3 det kanske tar ett tag att må bättre, och du ska ju "bara" sommarjobba...men då har du iaf tagit tag i det...

Älskar dig iaf!!! puss puss puss