torsdag 11 juni 2009

Jobb jobb jobb

Den här veckan är det ganska mycket jobb. Började 6.00 måndag och onsdag, kurs på tisdagen och slutar 22.00 både idag och i morgon :(
Kan ju inte direkt påstå att det är bra arbetstider...
Igår fick jag äntligen mitt sommarschema, har ledigt nästan två hela veckor på hela sommaren...yey!! Det är några krockar med makens schema så det innebär att vi behöver lite hjälp med barnen några gånger. Några släktingar och vänner som erbjuder sig????

Nästa vecka är jag iaf ledig alla dagar utom måndag :D
Det var länge sedan jag var ledig en hel midsommar, så det känns extra skönt. Det är tyvärr den enda veckan som maken och jag är lediga tillsammans, det är tråkigt men men.

Annars händer det inte så mycket.
Altanbygget står still pga regnet och tidsbrist :(
Hemmet sköts just nu av maken och han gör såklart på sitt sätt och det stör mig för han ser inte allt som jag ser :( Men samtidigt är jag för trött för att göra något åt det. Men eftersom han är hemma hela dagarna så tycker inte jag att jag ska behöva komma hem och dammsuga och laga mat när jag har jobbat sedan 6.00 på morgonen :(
Men det är ju bara första lediga veckan för honom så jag försöker att hålla igen truten ;)

Skattepengarna har kommit :D
Underbart med lite pengar på kontot. Jag har ju ingen inkomst alls i juni så de mesta av pengarna kommer tyvärr gå till räkningar :(
Men vi ska försöka ta en heldag med barnen nästa vecka iaf, Grönan hoppas vi det blir men vi får väl se vad vädret tillåter...

Min deppighet har blivit bättre, men jag är fortfarande lättirriterad och tjurigare än vanligt. Vill så mycket men orkar ingenting. Längtar till hösten...

1 kommentar:

Fröken ia sa...

1, om jag är ledig kan jag hjälpa till med barnen när ditt och Ds schema krockar

2 jag har grönankort som ni kan låna så slipper ni inträde

3 kram kram