tisdag 30 juni 2009

Borde...

...sova....
...men när man jobbar till 22.15 på ett stressigt jobb så är det väldigt lätt att vända dygnet :(
Jag sover till 9.00 för jag vill ju vara utvilad när jag jobbar...
...hur kul blir det på torsdag när jag börjar 7.00???

En sak har jag verkligen förträngt det senaste året och det är hur ONT jag får i fötterna av den här typen av jobb :(
Det positiva är att jag rör mig väldigt mycket heeeeela tiden och har gått ner 3 kg sedan 1 juni :)

Har sökt två nya jobb idag :)
Det ena är här i Kommunen men jag tror att det är lite för avancerat för mig men det skadar aldrig att söka :)
Det andra är inne i Stockholm och verkar vara perfekt för mig!!!
Jag försöker söka några jobb då och då, någon gång borde jag få komma på intervju tycker jag :)

Hittar jag inget ekonomijobb så blir det studier och extrajobb i höst. Vet inte riktigt hur mycket jag ska studera däremot... för jobbar jag kommer jag tjäna för mycket och får mindre bidrag men då blir jag oxå tröttare och kommer inte orka plugga så mycket som jag tänkt mig :(
Ska höra lite vad chefen har tänkt sig först kanske....

Inga kommentarer: